Pervežimai

PERVEŽIMAI

Turistų sutikimas oro uoste

I. Turistus, atvykimo salėje pasitinka atstovai su TEZ TOUR lentelėmis (bet be TEZ TOUR uniformos) arba lentelėmis su turisto pavarde, po to kai praeina muitinės kontrolę.

Jeigu dėl kažkokių tai priežasčių turistai nesusitiko su vairuotoju, būtina kreiptis į TEZ TOUR nurodytais telefono numeriais:

Tez Tour Kaljari +39 327 981 4983
Tez Tour Villasimius +39 380 657 3744
Tez Tour Santa-Margarita-Di-Pula +39 389 456 8928
Tez Tour Arborea +39 347 015 5856
Tez Tour Sardinija +39 327 981 4983
Tez Tour Sicilija +39 327 059 4404

Dėmesio! Čefalu regione (Sicilija) Tez Tour atstovų nėra. Kilus klausimas kreiptis bendruoju telefonu numeriu: +39 327 059 4404.

II. Po sutikimo turistai keliauja į autobusą.

III. Turistus, užsisakiusius individualų arba VIP-pervežimą, oro uosto atvykimo salėje pasitinka vairuotojas su lentele, kurioje nurodytas turisto vardas ir pavardė.

IV. Individualus pervežimas numato griežtą kelionę į vieną viešbutį, bei nenumato lydinčiojo gido būtinumo.

V. Kompanija TEZ TOUR neatsako už paliktus daiktus transporto priemonėje.

VI. Prašymas, būtinai informuoti apie turistų slidinėjimo įrangą.

VII. Jeigu turistai atskrenda ne TEZ TOUR kompanijos reisais, prašome pranešti visus reiso numerius su raidiniu kodu. Be šios informacijos mes ne visada galime sužinoti atvykimo ir išvykimo laikus ir, žinoma, negalime garantuoti laiku įvyksiantį turistų sutikimą.

Dėmesio! Dėl siaurų Italijos regionų gatvelių ne prie visų viešbučių yra galimybė privažiuoti autobusui, tokiu atveju autobusas sustoja artimiausiame sustojime. Nuo sustojimo atsovas palydi iki vietos, nuo kurios yra matomas viešbutis.

Plačiau apie pasitikimą Italijos oro uostuose, skaitykite čia.


Turistų išvykimas

I. Dieną iki išvykimo (po 18 val.) TEZ TOUR informaciniame stende, esančiame viešbučio registratūroje, bus pateikta informacija apie išvykimo iš viešbučio laiką. Tuo atveju, jeigu turistai nerado informacijos apie išvykimo laiką, būtina kreiptis į viešbučio registratūros darbuotoją, aptarnaujantį viešbučio gidą, arba paskambinti Tez Tour nurodytu telefono numeriu pagal regioną. Laikas nurodomas apskaičiuojant atvykimo į oro uostą laiką iki registracijos į reisą pradžios, tai yra likus 2-2,5 valandoms iki skrydžio.

II. Išvykimo dieną turistams būtina būti nurodytoje vietoje ir laiku. Tuo atveju, jeigu turistai neišėjo nurodytu laiku prie juos pervežančio transporto, tai yra laukiama 10 minučių, vėliau transportas išvažiuoja be turistų perspėjimo. Pavėlavusieji turi savarankiškai atvykti į oro uostą (šiuo atveju kompanija neatsako už jų atgalinį skrydį).

III. Atvykus į oro uostą turistai registruojasi į skrydį, praeina pasų ir muitinės kontroles.

IV. Vėliau vyksta laipinimas į skrydį.


Vilkite vėliavą į norimą vietą žemėlapyje
OK
Lankytojų patogumui, norint teikti asmeninę informaciją, įsiminti asmeninius pageidavimus ir svetainės nustatymus, mūsų svetainėje naudojami slapukai ir kitos panašios technologijos. Norėdami naudotis svetaine, turite patvirtinti savo sutikimą naudoti nurodytas technologijas. Išsamiau
Sutinku